1 Haziran 2010 Salı

Başlıyor..

Genç-Tur'un gerçekleştirdiği yurt dışı gençlik kamplarını öğrenmekle başladı herşey (http://www.genctur.com/). Bütün bir seneyi "bu yaz yurt dışına çıkmalıyım" diye çırpınarak geçirdim ve nihayetinde aradığım fırsatı orada buldum. Ailemi ikna etmek için zorlu çabalar sarfettim ve o basamağı da atlattım. Kayıt paramı Genç-Tur'a yatırdım ve onlardan harçsız pasaport için bir dilekçe aldım. Tüm bu bürokratik işleri hallettim arada sorunlar çıkmasına rağmen sonunda bir kampa yerleştim: İtalya, Napoli!


27 Temmuz-10 Ağustos arası, bir binanın restorasyonunda çalışmak üzere orada olacağım. Öncesini ve sonrasınıda ufak bir Avrupa turu ile süslemeyi planlıyorum.
Döndükten sonra tüm fotoğraflarımı ve maceralarımı burada paylaşacağım. Yalnız başıma olmak beni biraz ürkütse de bunun müthiş bir deneyim olacağına inanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder